سخن روز /
پیام تبریک سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بمناسبت عید سعید فطر
1403/01/21
به گزارش پات دکتر فصاحت سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.
در متن این بیانیه آمده است:
دیگر بار و با طلوع هلال فطر، سروش الهی ندا سر داد و این عید سعید، به عنوان پاداش خداوند متعال به روزه دارانی که توفیق عبادت، بندگی، تهذیب و تزکیه نفس در این ماه مبارک را یافتند، فرا رسید.
خداوند عزوجل را شاکریم که بار دیگر در سایه عنایاتش و در پرتو برکات و فیوضات پر تلالو این ماه عزیز، فرصت نیایش و عبادت را نصیبمان فرمود تا با ذکر دعای خالصانه، قلب و جانمان را از زنگار زشتی ها و آلودگی‌ های دنیوی بزداییم و با ضمیری آراسته و پاک و قلبی مملو از شعف، این عید سعید را جشن بگیریم و نماز شکرش را در کنار هم به جای آوریم.
اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان فرا رسیدن عید سعید فطر، عید توفیق در عبودیت را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و جامعه کشاورزی کشور صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق؛ سلامتی، کامیابی و رستگاری همگان را مسئلت می نمایم. امید است همراهی و همدلی که از برکات این ماه عزیز است، سرلوحه عملکرد و رفتار همه ما بوده و در جهت تحقق اهداف سال با شعار جهش تولید بکوشیم و با توشه ای که در این ماه پر خیر و برکت برداشته ایم، دوشادوش یکدیگر برای اعتلای جایگاه کشاورزی کشور تلاش کنیم. انشالله
تعداد مشاهده خبر729 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :4 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal